Codex Rhedae –
Evanghelia conform lui
Beranger Sauniere MUNTELE DE AUR, 49 DE ANI DE INVESTIGAȚII (ÎN RAPORT DE ANUL 2016) ÎN ZONA CETĂȚII RHEDE ȘI EXPLICAREA MISTERULUI PRIN ANSAMBLUL ARTICOLELOR DIN ACEST BLOG
SUBTITLU- RHENNES LE CHATEAU ȘI
FOAIA (CARTEA LUI) TOBIT, UN SITE CU PESTE UN MILION DE VIZITATORI http://thriller.over-blog.com/tag/rennes-le-chateau
SPUS COMOARA? 8. “Din nou diavolul L-a dus pe un munte foarte înalt şi I-a arătat toate împărăţiile lumii şi slava lor. 9. Şi I-a zis Lui: «Acestea toate Ţi le voi da Ţie, dacă vei cădea înaintea mea şi Te vei închina mie». 10. Atunci Iisus i-a zis: «Piei, satano, căci scris este: "Domnului Dumnezeului tău să te închini şi Lui singur să-I slujeşti"».”
Rennes-le-Château.
Volumul de
sânge, Eric Maneval Foaia pergamentului Cărții lui Tobit, un manuscris ciudat
Rennes-Le-Château
sau istoria unui mare secret
În cursul acestei ample investigații
întreprinse în
privința enigmei din Rennes; se întâmplă ca unele evenimente să survină într-o formă cu totul imprevizibilă în actualitatea castelului din Rennes. http://rennes-le-chateau-archive.com/feuillet_tobie.htm Foaia pergamentului Cărții lui Tobit Acesta este cazul unui document deosebit de interesant pentru valoarea sa istorică, dar de asemenea, pentru natura sa misterioasă, lăsând în urma sa un parfum din Rennes: pergamentul Cărții lui Tobit.
Misterul de la Rennes-le-Château
Acest subiect menit să atragă atenția
entuziaștilor, pasionaților de cercetare, nu caută în nici un mod să dovedească vreo teză. Ca de obicei, l-am lăsat pe cititor să judece. Aduc aici doar o mărturie, având privilegiul să implice acest pergament vechi, determinând anumite discuții savuroase cu expertul său, care l-a introdus într-o vânzare la licitație la Paris, la sfârșitul lunii mai 2009.
Dezlegarea misterului
Timpul ne va spune dacă documentul are o importanță extremă sau nu la ghicitoare. Între timp să admitem starea
de fapt așa cum este și să ne lăsăm antrenați în visul său.
http://books.openedition.org/editionsmsh/3414
Rennes-le-Château
Țin să mulțumesc aici domnului Roch de Coligny, expert la Cabinetul “Honore
dʼUrfé” din Paris (62 rue Vaneau 75007 Paris) pentru
amabilitatea și disponibilitatea lui, care mi-a permis să măsor întinderea în timp a pergamentului și a comentariului său. Evaluarea sa privind autenticitatea și analiza obiectivă sunt în mod evident cruciale în acest tip de studiu. Nu există nici o îndoială că acest lucru este un adevărat pergament. Patrick Mensior “Extraordinarul secret al preoților din Rennes-le- Château” Editura Cele 3 spirale, 2001
Povestea unei vâzări
Este pasionat al subiectului acestui
site, m-a alertat asupra apariției unei vânzări. În sfârșit, el a fost prezentat la o licitație publică vineri 29
mai 2009 la ora 14, în camera 4 din prestigioasa locație Drouot-Richelieu din Paris.
Rennes-le-Château
secretul
lui Saunière
Dar de ce un astfel de interes?
Pentru
că eu o confirm aici. La anunțarea vânzării, expertul a fost literalmente asediat cu apeluri telefonice, chipurile de către colecționari care suferă de sauniérologie. Principalele întrebări au fost: “Sunteți sigur de originea pergamentului?”
Arcul lui Roseline
- Secretul templierilor din Rennes-le-Château 2016
Trebuie spus că în comentariul din
catalog figura această mică frază, suficientă să se trezească interesul oricărui cercetător din Rennes:
Pergamentul a servit drept cămașă
pentru a
înfășura diferite documente medievale (printre care franciza de Bugarach în anul 1307) reunite de un notar din Aude (Bernard Siau, la Couiza) ce deținea numeroase manuscrise în “cufărul lui Hautpoul”. https://www.amazon.fr/Rennes---Ch%C3%A2teau-impostures-phantasmes-hypoth%C3%A8ses/dp/2290080896/ref=sr_1_6?s=books&ie=UTF8&qid=1465148944&sr=1-6&keywords=rennes-le-ch%C3%A2teau
Rennes-le-Château:
Dosarul,
înșelătoriile, fanteziile,
ipotezele 2014
Prin urmare, cu o oarecare curiozitate
m-am dus la expoziția Richelieu - Drouot din 28 mai. Trebuia să știi mai multe despre autenticitatea și istoria sa.
Dar după cum nu trebuie să lăsăm
realitatea
implacabilă a prețului estimat al cărții și a manuscriselor vechi, să ne amintim că pergamentul Tobit a fost estimat între 4.000 € și 8.000 € dovedindu-și valoarea sa istorică. http://rennes-le-chateau- archive.com/feuillet_tobie.htm anluminură cu reprezentare de dragon https://www.amazon.fr/Code-AA-Rennes---Ch%C3%A2teau-lEnigme/dp/2955386200/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1465148944&sr=1-1&keywords=rennes-le-ch%C3%A2teau
Este clar că pergamentul este de o calitate excepțională, pus în
valoare evidențiată printr-o anluminură magnifică. Anluminorul după cum o indică expertiza, este necunoscut, dar talentul său este fără nici o îndoială.
Rennes-Le-Château și
enigma aurului
blestemat – 1990
Este pe de altă parte de
necontestat faptul că ținând cont de seriozitatea experților casei Drouot, documentul și comentariile sale rămân să fie analizate cu atenție, fiindcă o legătură cu enigma din Rennes este evidentă. Referirea la cufărul lui Hautpoul rămâne încă misterioasă.
Mici asasinate și
situații
comice la Rennes-le-Chateau
2016
Dar este inutil să se facă o citare
parțială a observațiilor expertului manuscrisului.
Iată așadar un extras din catalog descriind perfect manuscrisul.
Pliant al Cărții lui Tobit (Chartres,
secolul XII.)
http://rennes-le-chateau- archive.com/feuillet_tobie.htm http://rennes-le-chateau- archive.com/feuillet_tobie.htm Începutul Cărții lui Tobit. Scriptorium din Chartres, mijlocul secolului al XII-lea (circa 1140-1145). Foaie în format mare a pergamentului: 38 cm pe 54 (+ 5-8 mm în margini); pliuri de 2 până la 3 cm. Documentul este scris în limba latină. Textul pe față și spate, este scris pe două coloane a câte 48 de linii delimitate cu un instrument de gravură: scrierea este frumoasă, regulată, este realizată cu cerneală maro, perfect lizibilă. Secretul dezvăluit: Anchetă asupra misterelor din Rennes-le-Château O literă mare realizată ca anluminură (7 cm x 7,5) colorată în albastru, roșu și verde accentuată cu alb, pe fond auriu, prezentând un dragon mușcând bara [orizontală a] literei T și a cărui coadă este înfășurat într-o spirală camuflată de suprapuneri de ramuri utilizată pentru a forma corpul unei consoane “T” scrisă în font uncial [grafie specială a alfabetelor latine și grecești utilizate din secolul III până în secolul VIII]. [Anluminura descrisă mai include o a II-a literă, vocala “I” dispunând în vârful ei de o coroană răsturnată la 180°]. [O a doua anluminură ceva mai mică decât cea cu dragon, reprezintă] o literă mică [consoana “C” realizată] din aur cu aur și filamente [fire specifice acelora ce produc lumina în tuburile fluorescente] roșii. Titlurile [pergamentului sunt realizate] cu litere albastre și roșii. În secolul XVIII, versoul acestei foi a fost ascuns cu carton lipit: pergamentul a servit apoi drept cămașă pentru a conserva diferite documente medievale (inclusiv franciza din Bugarach din anul 1307), reunite de către un notar din Aude (Bernard Siau, la Couiza), care deținea mai multe manuscrise în «cufărul lui Hautpoul». Textul de pe verso mai rămâne încă să fie descoperit după îndepărtarea cartonului. Trei găuri mici [au fost executate], fără a avea vreo gravitate [pentru integritatea pergamentului, existând și] pliuri ce trebuiesc atenuate; pliuri duble dispuse sub forma de rozasă.
https://ro.wikipedia.org/wiki/Rozas%C4%83
https://en.wikipedia.org/wiki/Rose_window#/media/File:20050921CathChartresB.jpg Rozasă pe frontispiciul catedralei din Chartres
Foaie de dimensiuni excepționale. Nu
știm
decât foarte puține manuscrise din secolele XI, XII sau XIII, a căror înălțime să fie mai mare de 52 cm. și lățime de 35 cm (adică mărimea unei piei întregi pliată în două).
Cu 38 cm de 54, noi avem aici unul dintre
cele mai mari
manuscrise specifice pentru această epocă. Printre colegii lui se numără Biblia lui Souvigny (39 cm x 59), cea a Sfântului Marțial de Limoges (39,5 cm x 53), cea din Sauve Majeure [https://fr.wikipedia.org/wiki/Abbaye_de_La_Sauve-Majeure
http://images.google.fr/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2Fd0%2F83%2Fc6%2Fd083c6f962b80f73dfe55c2488be295e.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.pinterest.com%
2Fpin%2F485544403547369133%2F&h=589&w=736&tbnid=yAOnWTzDLlt8wM%3A&docid=or3HAWFMWZZcZM&itg=1&ei=l_xbV-_4NoPcgAaDzJaIBg&tbm=isch&iact=rc&uact=3&dur=4498&page=1&start=0&ndsp=24&ved=0ahUKEwivoJPY9Z_NAhUDLsAKHQOmBWEQM wggKAEwAQ&bih=839&biw=1164 Sova-Mare»
Biblia numită «Biblia de la
Sova-Mare»: Acest manuscris este o capodoperă a Bibliotecii din Bordeaux.
Este evident, că este un manuscris realizat în mare parte în scriptoriul
(atelierul de copiști) din Mont Saint-Michel; Letrinele* sunt caracteristice
decorurilor făcute în mănăstirile normande. Copiată și decorată în secolul al
XII-lea, ea intrat în circumstanțe necunoscute în tezaurul Mănăstirii La
Sauve-Majeure încă din Evul Mediu. Acest manuscris a fost expus la numeroase
expoziții.] (36 x 54 cm) și, desigur, aceea a Sfântului Yrieix cunoscut și
sub numele de Sfântul Arède
de Atane (41 x 58,5 cm) din secolul XII, cântărind 23 de kilograme.
*[letrina este o literă inițială, decorată sau nu, plasată la începutul unui text și a unui corp superior aceluia al textului curent, astfel încât să evidențieze începutul textului.] Rennes-le-Château: Metoda Sauniere în cele din urmă decriptată
Compoziție
Textul este dispus pe două coloane cu
linii mici (parva linea), așa cum
sunt, în general Bibliile, cele intitulate Liber precum și alte cărți religioase.
Dispunerea acestor coloane se supune
anumitor reguli tradiționale ale proporțiilor și ale compoziției, ce le putem
extrage după cum urmează, cu toate că pergamentul nu va fi “tăiat în formă de
pătrat”.
- Este de reținut că în primul rând unghiul superior din stânga al “blocului de tip compoziție” este dispus pe diagonala foii. Marginea capului și aceea a piciorului sunt într-un raport de unu la doi.
- Apoi mai remarcăm că ambele coloane formează un “bloc
de tip compoziție”, delimitat de un caroiaj asemănător aceluia de pe calcul tip hârtie milimetrică, cu incizări executate cu instrumente de gravură, cu dimensiunile de 248 / 408 milimetri (de-a lungul margii extremităților pergamentului, sunt identificate găurile executate cu un poinson, servind spre a determina înălțimea portativelor viitoarelor rânduri ce urmau a fi trasate). Acest tip de abordare ne apropie de canonul «proporției divine» (sau “numărul de aur”), Definirea proporției de aur - Două mărimi a și b (strict pozitive) respectă «proporția de aur», în cazul în care raportul dintre a asupra lui b este egal cu raportul lui a + b supra a: https://fr.wikipedia.org/wiki/Nombre_d%27or
Misterul din Rennes le Château
În plus, raportul suprafeței dintre bloc și compoziție și pagină este de la simplu la dublu: această proporție devine perfect exactă dacă am calcula în blocul de mai sus, prima linie suscrisă.
- Numărul de rânduri este de patru
duzine (48),
în care echidistanța este determinată de un modul prestabilit (nu este o vorba despre o construcție geometrică, ci a despre o regulă). Titlul este suscris unui număr de trei rânduri deasupra blocului. De sus în jos, am putea trasa exact 64 de rânduri (sau 16 rânduri suplimentare). De fapt susținem că liniile efectiv trasate ocupă trei sferturi din înălțime: marja capului (entête) ocupă spațiul a 5 rânduri, în timp ce marja bazei (a piciorului) 11 rânduri. Enigma din 17 ianuarie
- Putem astfel observa că scribul
[copistul]
(sau mai degrabă maestrul făuritor al manuscrisului), având prestabilite două seturi de date [sub forma unui set de valori măsurabile în conformitate cu un standard de referință] (echidistanța rândurilor și mărimea foilor pergamentului), a stabilit pentru toate foile viitorului manuscris, un modul linear orizontal ale cărui limite verticale (coloane) conform normei tradiționale ce fixează canonul artistic medieval al blocului pe diagonală. Această schemă odată stabilită (în scopul ca întregul manuscris să fie armonios), el a raportat-o pe fiecare foaie, determinând unghiul superior din stânga ale blocului, apoi trasând limitele verticale, în sfârșit trasând rândurile superioare și pe următoarele. Această tehnică explică regularitatea perfectă a traseului, în ciuda formei neregulate a pergamentului. Avem așadar un bun exemplu de compoziție, ale cărui armonii și proporții, direcție simbolică, rămân încă să fie descoperite. https://www.amazon.fr/Rennes---Ch%C3%A2teau-Capitale-secr%C3%A8te-lhistoire/dp/2951875290/ref=sr_1_12?s=books&ie=UTF8&qid= 1465640324&sr=1-12&keywords=rennes-le-ch%C3%A2teau Rennes-le-Château: Capitala secretă a istoriei Franței
Scrierea
Scrierea acestui pergament se poate
analiza
după cum urmează:
- ductus-ul
este net carolingian. Nu ne aflăm
încă în spiritul gotic caracterizat în principal prin fracționarea gestului și standardizarea liniei continue, și așadar prin ruperea curbelor și apariția unghiurilor ascuțite. Aici, noi avem armonia tradițională a scrisului.
Nota bene: noi ne îndepărtăm
-nu suntem singurii- de
noțiunea de «gotic primitiv», care pare a fi absolut inadecvat, și care va trebui să fie abandonat într-o zi. În sfârșit, nu s-a elaborat această noțiune decât bazându-se pe forma litteræ. Or, este clar că principiul scrierii, este ductus-ul (gestul), după cum sufletul este principiul corpului viu. Astfel, întrucât scrisul este la început mișcare (și numai prin urmare, formă), [scrisul] este la început ductus-ul ce trebuie să determine tipul de scriere, indiferent de similitudinile formei cu alte tipuri de fonturi de scris. Fiindcă întâmplător ductus-ul pretinsului «gotic primitiv» este același cu cel carolingian clasic, ne aflăm în prezența unei adevărate scrieri carolingiene [apărută în secolul VIII] deși evoluată în formele ei. Ductus-ul gotic va fi total diferit (deși într-o formă uneori destul de aproape de fontul carolingian tardiv), dând naștere la un nou tip de scriere. https://www.amazon.fr/L%C3%A9nigme-saint-Graal-Rennes---Ch%C3%A2teau-Madeleine/dp/2290020621/ref=sr_1_13?s=books&ie=UTF8&qid =1465640324&sr=1-13&keywords=rennes-le-ch%C3%A2teau Misterul Sfântului Graal: De la Rennes-le-Château la Maria Magdalena
A fost un adevărat «salt», o
revoluție (similară aceleia observate în alte arte în aceeași epocă).
Nu există o continuitate a stilului de scriere a fontului ci o diferență de natură între aceste două fonturi, spre deosebire de prejudecăți (mai mult decât darwiniene) ale evoluției continue & lineare ce a prezidat noțiunea de «gotic primitiv».
- forma literelor din contră, se
îndepărtează de cea
carolingiană tradițională: vegetalele în forma vârfurilor de lance, sunt scurte: desenul este îngust: A-ul este redresat, consoana D uncial coabitează cu D-ul din dreapta (conferind trei grafii diferite cuvântului dedicat rândurilor 34, 35 și 44 din a doua coloană); remarcăm: cele două forme de S (S din dreapta, frecvent; și S serpentin, rar, întâlnit la sfârșitul cuvintelor, fiind sistematic scris după vocala O; - conferirea a două grafii cuvântului “regis” la rândurile 10 și 35 din a doua coloană): - cele două forme de R. Linia s-a subțiat; abrevierile sunt destul de frecvente. Rennes le Château - Un capitol secret masonic
- Cu toate acestea, multe semne rămân
clasice: bucata mică decupată în formă de limbă la E final este uneori
proeminentă, chiar în interiorul rândului; un semn diacritic pus dedesubtul
lui E înseamnă Æ: nici un semn diacritic pe I:
jambajul [termen preluat din caligrafie indicând o «linie a piciorului» o descreștere a unui termen oarecare luat ca item] lui G este deschis. Legarea între ele a literelor S & T este sistematică.
Acest manuscris ne arată ultimele
scântei ale minusculei
carolingiană, credincioasă în sufletul ei, evoluată în formele sale. Această scriere este de comparat de exemplu, cu minuscula claravallensis, folosită în scriptorium*-ul cistercian din Clairvaux în secolul al XII-lea. (vem un exemplu în Regula pastoralis a Sfâtntului Grigorie I, document preluat din Troyes, datat în anul 955).
Rennes-le-Château,
vizigoții, catarii, templierii: Secretul ereticilor
Facem o apropiere de asemenea, mai
ales în utilizarea majusculelor, cu două manuscrise din al doilea trimestru
al secolului al XII-lea păstrate la Biblioteca Bodléienne din Oxford (Ms
Latin 46 și Ms Holkham. 34).
Scrierea acestei foi de Biblie
situează indubitabil realizarea ei în scriptorium-ul
episcopală din Chartres. O Biblie chartraină, născută din același scriitură,
vezi scrisă de aceeași pană, este astăzi conservată la Troyes (BM, Ms 2391),
în care regăsim: aceeași scriere, aceleași [litere] capitale mari în albastru
& roșu, aceleași [litere] capitale mici în roșu, aceleași inițiale aurite
plasate la începutul unui text cu aceleași filamente ... (după cum le găsim,
de asemenea, un pic diferite în Remis 342 & Tours 93).
Pictura
Suntem tentați să apropiem anluminura
noastră de opera maeștrilor care au pictat inițialele următoarelor manuscrise:
• Troyes, BM, ms 2391 •
Vendôme, BM, ms 23, 34,
61, 115 • Tours, BM, ms 93, 116, 291, 321 • Reims, BM, ms 342
• Orléans, BM, ms 144 • BSG, ms 7,
225, 553, 559, 1041 și 1042.
Printre acești pictori formând ca o
comunitate de inspirație, se distinge «maestrul din Vendôme» (și atelierul
său), căruia îi pot fi atribuite manuscrisele din Vendôme 23, 34, 61, 115, și
Tours 321.
Este totuși un anluminor până acum
necunoscut, ce a lucrat în scriptorium-ul
episcopal de la Chartres, care a desenat, pictat și aurit broșura
[Cartea lui] Tobit. Cu oricine l-am compara - pentru inspirație - dintre maeștrii
manuscriselor de mai sus, anluminorul nostru îi depășește cu
mult în arta sa: în timp ce la confrații lui frunzișul este un model decorativ [Frunzișul înseamnă
«Arabescuri de frunze, flori sau fructe sculptate sau pictate pentru un
ornament arhitectural sau arte decorative] este guvernată de o geometrie fixistă,
înghețată, pe când frunzișul artificial, banal, convențional, se împrăștie în
spațiu fără a-l ocupa într-adevăr, aici dimpotrivă, compoziția este îndrăzneață,
spațiul este viguros animat, cadrul depășește peste tot copleșit, frunzișul
exuberant trece foarte liber dintr-un loc în altul, culorile sunt de o
surprinzătoare armonie (verdele este deosebit de uimitor).
Rennes-le-Château,
ocultismul și Societățile secrete
Acest ansamblu de două pagini față și verso pare a fi o mărturie unică a operei acestui pictor atașat la atelierul de copiști al catedralei din Chartres. La acel moment cetatea din Chartres era renumită pentru școala catedralei, fondată de Sf. Fulbert și care a fost după spusele lui Iacov Le Goff, unul dintre marile centre ale Renașterii secolului al XII-lea, ce nu va fi depășit de Paris decât mult mai târziu. Ansamblul nostru de două pagini față și verso ilustrat cu anluminuri, iluminează intelectual & artistic din Chartres.
Extras din catalogul
Drouot, editat lafon sww & Cabinetul
de expertize « honoré dʼUrfé » Paris, 2009
Rennes-le-Château - Rennes – ul de aur ... acolo unde doarme regina Un comentariu în aur Dar ceea ce este mai interesant este cu siguranță
ceea ce urmează. Pentru că în spatele mai
multor
pagini de analiză, un rezumat construit pornind de la un comentariu, este propus ca o ilustrare jucăușă pergamentului. Rezumatul a fost elaborat de către expert care a presupus a fi util să dezvăluie în catalog câteva note scrise de mână găsite cu pergamentul.
Surmenajul
psihologic de la
Rennes-le-Château
De fapt, manuscrisul de format mare servea să acopere un dosar. Reversul său era lipit pe ambele fețe exterioare ale dosarului. Din dorința de a recupera valorosul document, cartonul a rămas lipit pe spate. Dar și mai surprinzător rămâne faptul că, dacă pergamentul a fost ales spre vânzare la Drouot pentru aspectul său frumos istoric, unele note scrise de mână conținute de dosar n-au avut această destinație. Din fericire pentru pasionații din Rennes pasionați, expertul în toată obiectivitatea sa, ne cunoscând realmente domeniul de aplicare a notelor sale, a făcut un rezumat având următorul conținut:
Comoara diavolului de la RENNES LE CHÂTEAU
Rezumatul unui comentariu vechi
anterior
Oferim aici rezumatul unui lung comentariu biblic &
istoric, scris la începutul secolului al XX-lea, care însoțea acest manuscris anluminat.
Autorul său a fost, după toate probabilitățile, un ecleziast ce avea acces la “cufărul
lui Hautpoul” spațiu destinat conservării acestui document.
Jules Verne inițiat și inițiator: Cheia
secretului de la Rennes-le-Château și comoara regilor Franței Acest manuscris conține începutul istoriei lui Tobit: el relatează că fiind copil, Tobit mergea în TEMPLUL DIN IERUSALIM și că după aceea el a fost trimis în captivitate într-o țară străină. Acolo el a găsit favoare pe lângă rege, dându-i-se puterea de-a merge liber peste tot unde voia. El se duse așadar în cetatea RAGHEŞ [din Media], ducând cu el ZECE TALANȚI de argint încredințați lui de rege.
Atunci când
misteriosul Prieure de
Sion se [auto] invită la Rennes-le-Château
El l-a găsit pe numitul Gabael, căruia i-a remis toată această cantitate de argint: un DOCUMENT MANUSCRIPT ( “chirografar*” [* (Persoană) care deține un drept personal de creditor pe baza unui act sub semnătură privată. – Din fr. chirographaire.]: « SUB CHIROGRAFAR ») a fost apoi elaborat.
http://images.google.fr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Frennes-le-chateau-bs.com%2Flivrejarnac.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Frennes-le-
chateaubs.com%2Fbibliographie.htm&h=340&w=220&tbnid=WBTesoogsLi9PM%3A&docid=XPE3SPjX8r5g0M&ei=1DBxV96mPKTHgAb1Iw
&tbm=isch&iact=rc&uact=3&dur=1362&page=1&start=0&ndsp=18&ved=0ahUKEwje4Pe6rsjNAhWkI8AKHfURAAAQMwg8KA8wDw&bih=
606&biw=931
Povestea comorii din Rennes-le-Château
Pentru a intra în
posesia celor zece talanți de argint datorită înscrisului cu rol de constituire
a calității juridice de creditor chirografar, Tobie i-a adresat următoarea
solicitare însoțitorului său [ce se va dezvălui mai târziu ca fiind îngerul
Rafael]: “ Frate
Azaria, ia cu tine un rob şi două cămile şi te coboară la Gabael în Ragheşul
Mediei, şi adu-mi argintul şi adu-l şi pe el aici la nuntă,” (Tobit 9: 2).
https://www.amazon.fr/Mieux-comprendre-Rennes-Ch%C3%A2teau-histoire/dp/2951819412
Pentru a înțeleage
mai bine Rennes-le-Château și istoria sa: Din vremea Septimaniei și până la Béranger
Saunière[Se subînțelege predarea documentului de creditor chirografar de Tobie însoțitorului său din următorul citat:] “ Şi s-a dus Rafael şi a fost găzduit la Gabael, şi i-a dat înscrisul; el a adus pungile pecetluite şi le-a dat.” « lui rendre son écrit » i-a restituit înscrisul (în franceză); “REDDIDIT EI CHIROGRAPHUM SUUM” același variantă de text (în latină) sau “REDDAS CYROGRAFUM”. Rennes-le-Château - ghidul vizitatorului Odată sosit acasă, Tobie aduce o avere foarte mare în casa Anei. Una dintre ultimele fraze din Cartea lui Tobit precizează: “ Taina regelui se cuvine s-o păstrezi, iar lucrurile lui Dumnezeu este de laudă să le vesteşti. Faceţi bine şi răul nu vă va ajunge!” ( “ETENIM SACRAMENTUM REGIS ABSCONDERE BONUM EST”) [același text, tradus în latină];.
Pe urmele adevărului Thierry Rollat
- Pilat în inima marilor enigme ...
din partea din față a pergamentului) începe cu această maximă:
Textul anterior
(coloana din stângă din partea din față a pergamentului) începe cu această
maximă: “LI SE PERMITE IUDEILOR SĂ-ȘI URMEZE PROPRIA LEGE” și se termină printr-un blestem: oricare provincie și
oricare cetate care nu va dori să serbeze sărbătoarea (a treisprezecea zi din a douăsprezecea a
lunii), VA PIERI PRIN PUCIASĂ ȘI FOC, și va fi distrusă.
http://www.renneslechateau.com/librairie/rollat.h
Vechiul secret -
Thierry Rollat
În mod curios, am
găsit în acest manuscris izolat, mai multe lecții diferite ale textului
tradițional [Bibliei] Vulgata,
ca și unele omisiuni de cuvinte; în plus, ortografia numelor proprii (ale
persoanelor sau al locurilor) este uneori neconvențională.
http://www.portail-rennes-le-chateau.com/graal-taveau.html Graalul sau Tezaurul de la Rennes-le-Château - Florence TaveauAcești bani au fost depozitați fie în cufere (IN ARCIS), fie în saci (IN SACCELLIS), sigilați: a fost nevoie de mai multe animale de povară pentru a le transporta. Talantul a fost o măsură conținând șase mii de drahme (drahma fiind o monedă de argint): cântărind aproximativ patruzeci și cinci de kilograme [43,620 kg., conform Bibliei Ortodoxe ediția 1982]. Fie. pentru zece talanți: 60.000 de drahme, sau 450 kg. Luând în calcul cursul argintului în funcție de greutate, zece talanți au o valoare ponderală brută de 30.000 de franci în aur. Graalul și Templierii: Mit și realitate Dar, dacă se ia în considerare cantitatea de monezi (60.000), conținută în acești zece talanți, având în vedere valoarea lor medie pe piața arheologică, ajungem la o estimare minimă de șase milioane de franci aur.
Trupul lui Hristos,
se odihnește în sudul Franței? 3 decembrie 2007 autor Christian Doumergue
Cetatea numită «RAGÈS» [Ragheș]
(sau RHADÈS?) se află în muntele «EX-BETHANIS»,
Aproape de Țara Mediei. Acest citat
foarte vechi, a cărui localizare exactă rămâne să fie determinată, a fost aproape a fost
aproape în întregime distrus de invadatori în cursul secolului al XIII-lea (sau
la scurt timp după scrierea manuscrisului).
Enigma lui Iisus - autor Michael Baigent
(sfârșitul rezumatului comentariului elaborat la începutul secolului XX) Și dacă înscrisul chirografar era pergamentul?
Enigma sfântă Volumul
2: Mesajul (Mesia, Merovingienii, Ordinul de Malta, Regele pierdut,
Rennes-le-Château, Prioria Sionului) - 16 ianuarie 2004 de Michael Baigent
& Richard Leigh
Este evident că autorul notelor scrise de mână, era probabil, un ecleziast, depinzând din punct de vedere canonic – administrativ de Rennes [mai precis, de Septimania]. Este folosit un vocabular deosebit de evocator [de specialitate]. Dar mai presus de toate, este foarte important să se cunoască forma notelor și conținutul lor exact, pentru că în cazul în care ar exista o analiză, manuscrisul are o valoare ca și enigmă. Pe de altă parte, rezumatul conține majuscule care conform expertului au fost perfect comentate. https://www.amazon.fr/Rennes-Ch%C3%A2teau-l%C3%A9nigme-lor-maudit/dp/2857043066 Rennes-le-Château: Și misterul aurului blestemat - 4 iulie 1997 de Jean Markale De ce să-și fi dat osteneala [autorul] să pună o serie de cuvinte cu majuscule? Ne confruntam cu un nou pergament codificat ale cărui note ar indica un mijloc de decriptare auxiliar?
Cercul din Narbonne
și misterul din Rennes-le-
Château (Christian Doumergue)
Pentru a fi siguri că nu transformăm acele câteva informații existente astăzi, iată ce ne spune, domnul Roch de Coligny, expert pe lângă cabinetul de expertize al firmei «Honoré dʼUrfé» și cu care am avut o discuți în direct: «Comentariul inițial a rezultat din 4 note și data elaborării acestuia s-ar putea situa la începutul secolului XX, cu o marjă de eroare maximă de 25 de ani. Scrisul este lizibil și regulat.
Noi clarificări asupra
cetății Rennes-le-Château ( André Douzet )
Nu există nici o semnătură, dar având în vedere vocabularul folosit am putea s-o atribuim unei fețe bisericești. Datarea a fost realizată de după stilul de scriere. Confirm de asemenea că pergamentul «Foaia Cărții lui Tobit» și comentariul sunt autentice. Mai mult, nu s-a pus niciodată problema asocierii vânzării pergamentului și a comentariului»
Ultimul secret din
Rennes le Château ( Jean dʼArgoun )
«Cuvintelor cu majuscule ale rezumatului provin exact din notele scrise de mână» «Cuvintele scrise cu caractere italice [respectiv] “Vulgate” și “Media Terra”, au fost marcate în note»
Enigma din Rennes
le Château - de
pământ și de
Lumină ( Pierre Borie )
«Nu este o coincidență între aceste elemente. Ceea ce-ar fi fost surprinzător, dimpotrivă, ar fi fost să nu găsim în restul arhivelor Hautpoul, documente relative la senioriile lor din Rennes sau din Bugarach! S-a găsit de exemplu, de asemenea, copia făcută în [anul] 1782 de către notarul Bernard Siau, al acordului de la Bugarach din [anul] 1307 și care a fost adresat marchizei de Hautpoul, senioreasă de Bugarach ... »
Marile lucrări ale
lui Bérenger Saunière de André Douzet
«Vreau să mă limitez la profesia mea de expert și nu vreau să fiu de partea cazului [enigmei] de la Rennes le Château ..."
(Roch de Coligny)
Aceste comentarii
sunt toate în onoarea domnului de Coligny care face aici dovada unei onestități
perfecte și care vrea bineînțeles să-și mențină obiectivitatea. Mai rămâne
totuși să precizăm că dacă aceste documente sunt autentice (și nu există nimic
care să sugereze contrariul) aceste informații inedite sunt fără îndoială, boabe
noi spre a fi pisate de toți cercetătorii ...
Tentațiile abatelui
Saunière Reunite – 1986 de Thibaux -
Jean-Michel Thibaux
Partea din spate a pergamentului este mai puțin atractivă pentru o vânzare la Drouot, dar valoarea sa rămâne intactă. După ce a servit ca un capac, prețiosul pergament a fost lipit pe un dosar cartonat, apoi delicat smuls. Din fericire, părțile lipite au rezistat și ele încă mai păstrează scrierea sub un strat de hârtie.
Aceste comentarii
sunt toate în onoarea domnului de Coligny care face aici dovada unei onestități
perfecte și care vrea bineînțeles să-și mențină obiectivitatea. Mai rămâne
totuși să precizăm că dacă aceste documente sunt autentice (și nu există nimic
care să sugereze contrariul) aceste informații inedite sunt fără îndoială,
boabe noi spre a fi pisate de toți cercetătorii ...
Un document prețios ce mai trebuie curățat O muncă de curățare [de spălare, de ștergere] este, evident previzibilă pentru a regăsi frumusețea documentului, dar prin transparență putem judeca deja conținutul său. Putem de asemenea verifica că numele ASMODEU este prezent pe partea din spate. El n-ar fi putut fi găsit pe partea din față. |
sâmbătă, 4 iunie 2016
MUNTELE DE AUR, 49 DE ANI DE INVESTIGAȚII ÎN ZONA CETĂȚII RHEDE ȘI EXPLICAREA MISTERULUI PRIN ANSAMBLUL ARTICOLELOR DIN ACEST BLOG
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu